مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 15:172022-08-04سياسي

پنجشنبه های شهدایی| امشب، شیراز غرق در عطر شهید می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صبح روز نهم مردادماه، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شناسایی هویت پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم محور خان طومان خبر داد.

  در میان نام این شهدای تازه تفحص شده، نام شهید عبدالله اسکندری نیز می درخشید، نخستین شهید بی سر مدافع حرم که پس از 8 سال پیکرش به میهن بازگشت.

  شهیدی که در سال 1393 به دست تروریست های اجناد الشام به شهادت رسیده بود و ابوجعفر نامی که از فرماندهان این گروهک تروریستی بود، پس از شهادت سر از پیکر بی جان اش جدا کرده و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

  هرچند اندکی پس از شهادت سردار اسکندری، وعده خدا محقق شد و ابوجعفر نامی به درک واصل شد اما داغ این شهید بزرگوار در دل های دوست داران و ارادتمندانش همواره تازه مانده است.

    شهید اسکندری که بود؟  سردار شهید عبدالله اسکندری در سال 1337 در محله قصرالدشت شیراز به دنیا آمد و در سال 1358 وارد سپاه شد و در تمام 8 سال دفاع مقدس در جبهه حضور داشت و اولین حضور وی در جبهه سوسنگرد بود.

  شهید اسکندری از یاران و همرزمان سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان بود و در مدت حضور در جبهه ها به عنوان تک تیرانداز، تیربارچی، نیروی اطلاعات شناسایی و… حضور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجشنبه های شهدایی| امشب، شیراز غرق در عطر شهید می شود

پنجشنبه های شهدایی| امشب، شیراز غرق در عطر شهید می شود